Pöyry, J., kauppakorkeakoulu, J. y., Economics, J. U. S. o. B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2025). Elokuvissa sekä sen ympärillä olevan muodin vaikutus kuluttajakäyttäytymiseen, elokuvan kaupalliseen menestymiseen sekä elokuvan brändiin.
Chicago-viite (17. p.)Pöyry, Johanna, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Elokuvissa Sekä Sen Ympärillä Olevan Muodin Vaikutus Kuluttajakäyttäytymiseen, Elokuvan Kaupalliseen Menestymiseen Sekä Elokuvan Brändiin. 2025.
MLA-viite (9. p.)Pöyry, Johanna, et al. Elokuvissa Sekä Sen Ympärillä Olevan Muodin Vaikutus Kuluttajakäyttäytymiseen, Elokuvan Kaupalliseen Menestymiseen Sekä Elokuvan Brändiin. 2025.