Pöyry, J., kauppakorkeakoulu, J. y., Economics, J. U. S. o. B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2025). Elokuvissa sekä sen ympärillä olevan muodin vaikutus kuluttajakäyttäytymiseen, elokuvan kaupalliseen menestymiseen sekä elokuvan brändiin.
Chicago Style (17th ed.) CitationPöyry, Johanna, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Elokuvissa Sekä Sen Ympärillä Olevan Muodin Vaikutus Kuluttajakäyttäytymiseen, Elokuvan Kaupalliseen Menestymiseen Sekä Elokuvan Brändiin. 2025.
MLA (9th ed.) CitationPöyry, Johanna, et al. Elokuvissa Sekä Sen Ympärillä Olevan Muodin Vaikutus Kuluttajakäyttäytymiseen, Elokuvan Kaupalliseen Menestymiseen Sekä Elokuvan Brändiin. 2025.