ADHD-taustaisten luokanopettajien positiivisia kokemuksia impulsiivisuudestaan opettajan työssä

Tämän tutkimuksen tarkoituksena on ymmärtää, millaisia merkityksiä ADHDtaustaiset luokanopettajat liittävät kokemuksiinsa impulsiivisuudestaan opettajan työssä. Impulsiivisuus mielletään yleisesti ADHD:n oireiden ilmentymäksi, jota pidetään usein kielteisenä ja hillitsemistä vaativana piirteenä. Täs...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Vasankari, Essi, Rantanen, Sanni
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103840