B2B-yritysten myynnin ja markkinoinnin rajapinnan integraation mahdollistajat ja esteet

Asiakastietojärjestelmien automaatio, data-analytiikka sekä tekoälyn vauhdittama kehitys luovat suorituspaineita myynnin ja markkinoinnin rajapinnassa (sales-marketing interface SMI). SMI on myynti ja markkinointitoimintojen ihmisistä, prosesseista, rakenteista sekä tietojärjestelmistä koostuva koko...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Reinikka, Panu
Muut tekijät: Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103836