Pitkonen, R., Kjellberg, V., kauppakorkeakoulu, J. y., Economics, J. U. S. o. B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2025). Urheiluseuran ja yrityksen sponsorisuhde: Vaikutukset osapuolten brändi-identiteetteihin.
Chicago Style (17th ed.) CitationPitkonen, Roni, Viljami Kjellberg, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Urheiluseuran Ja Yrityksen Sponsorisuhde: Vaikutukset Osapuolten Brändi-identiteetteihin. 2025.
MLA (9th ed.) CitationPitkonen, Roni, et al. Urheiluseuran Ja Yrityksen Sponsorisuhde: Vaikutukset Osapuolten Brändi-identiteetteihin. 2025.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.