Pitkonen, R., Kjellberg, V., kauppakorkeakoulu, J. y., Economics, J. U. S. o. B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2025). Urheiluseuran ja yrityksen sponsorisuhde: Vaikutukset osapuolten brändi-identiteetteihin.
Chicago-viite (17. p.)Pitkonen, Roni, Viljami Kjellberg, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Urheiluseuran Ja Yrityksen Sponsorisuhde: Vaikutukset Osapuolten Brändi-identiteetteihin. 2025.
MLA-viite (9. p.)Pitkonen, Roni, et al. Urheiluseuran Ja Yrityksen Sponsorisuhde: Vaikutukset Osapuolten Brändi-identiteetteihin. 2025.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.