Kohti opettajuutta luokanopettajaopiskelijoiden kokemuksia tutkimusperustaisen opettajuuden rakentumisesta opetusharjoitteluissa

Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten luokanopettajankoulutuksen pakolliset ohjatut opetusharjoittelut tukevat tutkimusperustaisen opettajuuden kehittymistä. Tavoitteena oli tutkia opintojensa loppuvaiheessa olevien luokanopettajaopiskelijoiden kokemuksia opetusharjoitteluista ja selvittää,...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Nirhamo, Minea
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103756