APA-viite (7. p.)

Perttula, E., Uuttu, V., kauppakorkeakoulu, J. y., Economics, J. U. S. o. B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2025). Pikamuodin ja vastuullisen muodin brändistrategiaerojen vaikutus kuluttajan ostopäätökseen.

Chicago-viite (17. p.)

Perttula, Eemil, Vilma Uuttu, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Pikamuodin Ja Vastuullisen Muodin Brändistrategiaerojen Vaikutus Kuluttajan Ostopäätökseen. 2025.

MLA-viite (9. p.)

Perttula, Eemil, et al. Pikamuodin Ja Vastuullisen Muodin Brändistrategiaerojen Vaikutus Kuluttajan Ostopäätökseen. 2025.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.