Perttula, E., Uuttu, V., kauppakorkeakoulu, J. y., Economics, J. U. S. o. B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2025). Pikamuodin ja vastuullisen muodin brändistrategiaerojen vaikutus kuluttajan ostopäätökseen.
Chicago Style (17th ed.) CitationPerttula, Eemil, Vilma Uuttu, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Pikamuodin Ja Vastuullisen Muodin Brändistrategiaerojen Vaikutus Kuluttajan Ostopäätökseen. 2025.
MLA (9th ed.) CitationPerttula, Eemil, et al. Pikamuodin Ja Vastuullisen Muodin Brändistrategiaerojen Vaikutus Kuluttajan Ostopäätökseen. 2025.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.