APA (7th ed.) Citation

Perttula, E., Uuttu, V., kauppakorkeakoulu, J. y., Economics, J. U. S. o. B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2025). Pikamuodin ja vastuullisen muodin brändistrategiaerojen vaikutus kuluttajan ostopäätökseen.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Perttula, Eemil, Vilma Uuttu, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Pikamuodin Ja Vastuullisen Muodin Brändistrategiaerojen Vaikutus Kuluttajan Ostopäätökseen. 2025.

MLA (9th ed.) Citation

Perttula, Eemil, et al. Pikamuodin Ja Vastuullisen Muodin Brändistrategiaerojen Vaikutus Kuluttajan Ostopäätökseen. 2025.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.