Sosiaalisen median tarkastelua Erich Frommin kaupallisen luonnetyypin käsitteen näkökulmasta

Tutkielmassa tarkastellaan sosiaalista mediaa Erich Frommin kaupallisen luonnetyypin käsitteen näkökulmasta. Kaupallinen luonnetyyppi viittaa kapitalististen yhteiskuntien jäsenille tyypilliseen luonteeseen, jonka ajattelua ja toimintaa leimaa kaupallinen asennoituminen kaikkeen. Sosiaalista mediaa...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Lehto, Anni
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, Department of Social Sciences and Philosophy, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103732