Johtajuuskehykset vaalikampanjan kannatusjulkaisuissa diskursiiviset keinot Alexander Stubbin Instagram-julkaisuissa presidentinvaaleissa 2024

Tässä maisterintutkielmassa tarkasteltiin poliittisessa kampanjaviestinnässä rakentuvaa johtajakuvaa. Kampanjoinnin aikana ehdokkaasta rakennetun johtajakuvan tutkiminen ja ymmärtäminen on tärkeää erityisesti presidentinvaalien kontekstissa, jossa suomalaiset äänestävät valtiolle uuden, ylintä halli...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Suosara, Tia
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103695