Johtajuuskehykset vaalikampanjan kannatusjulkaisuissa diskursiiviset keinot Alexander Stubbin Instagram-julkaisuissa presidentinvaaleissa 2024

Tässä maisterintutkielmassa tarkasteltiin poliittisessa kampanjaviestinnässä rakentuvaa johtajakuvaa. Kampanjoinnin aikana ehdokkaasta rakennetun johtajakuvan tutkiminen ja ymmärtäminen on tärkeää erityisesti presidentinvaalien kontekstissa, jossa suomalaiset äänestävät valtiolle uuden, ylintä halli...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Suosara, Tia
Other Authors: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2025
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103695