Yliopisto-opiskelijoiden episteeminen toimijuus tekoälyavusteisessa tiedonmuodostuksessa

Tekoälyn oppimista tukeva käyttö edellyttää opiskelijalta episteemistä toimijuutta, eli aktiivista, kriittistä ja osallistuvaa suhtautumista tietoon. Tämän tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten opiskelijoiden episteeminen toimijuus rakentuu ja näyttäytyy tekoälyavusteisessa tiedonmuodostuksess...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Jokilahti, Jenni
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103666