Sosioemotionaalisesti turvallinen oppimisympäristö ja sen rakentaminen alakoulussa ”T-O-Y-V-O-T V-O-Y-T-T-A-A” -malli.

Tutkielmassa tarkastellaan sosioemotionaalisesti turvallista oppimisympäristöä alakoulussa luokanopettajien näkökulmasta. Tavoitteena oli selvittää, millainen tällainen oppimisympäristö on (tutkimuskysymys 1) ja miten sellainen voidaan rakentaa (tutkimuskysymys 2). Aihe on ajankohtainen lasten hyvin...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Puikkonen, Piia, Kemppainen, Janita
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103643