Sosioemotionaalisesti turvallinen oppimisympäristö ja sen rakentaminen alakoulussa ”T-O-Y-V-O-T V-O-Y-T-T-A-A” -malli.

Tutkielmassa tarkastellaan sosioemotionaalisesti turvallista oppimisympäristöä alakoulussa luokanopettajien näkökulmasta. Tavoitteena oli selvittää, millainen tällainen oppimisympäristö on (tutkimuskysymys 1) ja miten sellainen voidaan rakentaa (tutkimuskysymys 2). Aihe on ajankohtainen lasten hyvin...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Puikkonen, Piia, Kemppainen, Janita
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2025
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103643