”Keskustelut teoiksi” dokumenttianalyysi oppilaan yhdenvertaisuutta ja osallisuutta edistävistä käytänteistä perusopetuksessa

Pro gradu -tutkielman tavoitteena on kuvata oppilaan yhdenvertaisuuden ja osallisuuden merkityksiä sekä niitä edistäviä käytänteitä perusopetuksen institutionaalisissa dokumenteissa. Tarkoituksena on edistää ymmärrystä ja tuottaa tietoa moninaisten oppilaiden yhdenvertaisuudesta ja osallisuudesta se...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kivinen-Inkinen, Hanna
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103639