Vaikuttajamarkkintointi TikTokissa: kuluttajien asennoituminen vaikuttajamarkkinointiin ja sitä toteuttaviin brändeihin

Tässä pro gradu -tutkielmassa tarkastellaan TikTok-vaikuttajamarkkinointia, ja selvitetään miten kuluttajat suhtautuvat siihen sekä sitä toteuttaviin brändeihin. Sosiaalisen median murros on muokannut digitaalisen ympäristön luonnetta yhä enenevissä määrin, ja tuonut vaikuttajamarkkinoinnin keskeise...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Moilanen, Joni-Pekka
Muut tekijät: Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103573