APA-viite (7. p.)

Moilanen, J., kauppakorkeakoulu, J. y., Economics, J. U. S. o. B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2025). Vaikuttajamarkkintointi TikTokissa: Kuluttajien asennoituminen vaikuttajamarkkinointiin ja sitä toteuttaviin brändeihin.

Chicago-viite (17. p.)

Moilanen, Joni-Pekka, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Vaikuttajamarkkintointi TikTokissa: Kuluttajien Asennoituminen Vaikuttajamarkkinointiin Ja Sitä Toteuttaviin Brändeihin. 2025.

MLA-viite (9. p.)

Moilanen, Joni-Pekka, et al. Vaikuttajamarkkintointi TikTokissa: Kuluttajien Asennoituminen Vaikuttajamarkkinointiin Ja Sitä Toteuttaviin Brändeihin. 2025.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.