Moilanen, J., kauppakorkeakoulu, J. y., Economics, J. U. S. o. B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2025). Vaikuttajamarkkintointi TikTokissa: Kuluttajien asennoituminen vaikuttajamarkkinointiin ja sitä toteuttaviin brändeihin.
Chicago Style (17th ed.) CitationMoilanen, Joni-Pekka, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Vaikuttajamarkkintointi TikTokissa: Kuluttajien Asennoituminen Vaikuttajamarkkinointiin Ja Sitä Toteuttaviin Brändeihin. 2025.
MLA (9th ed.) CitationMoilanen, Joni-Pekka, et al. Vaikuttajamarkkintointi TikTokissa: Kuluttajien Asennoituminen Vaikuttajamarkkinointiin Ja Sitä Toteuttaviin Brändeihin. 2025.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.