eWOM-viestinnän motivaatiotekijät TikTokissa – Miksi kuluttaja julkaisee kosmetiikkaroskavideon?

Tässä tutkimuksessa tarkastellaan eWOM-viestinnän jakamisen motivaatiotekijöitä TikTokissa. TikTok on räjähdysmäisesti noussut yhdeksi suositummaksi sosiaalisen median alustaksi, ja se tarjoaa uniikin ympäristön tuotearvosteluille alustan visuaalisuuden ja vuorovaikutteisen luonteen ansiosta. TikTok...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Ingman, Heidi
Muut tekijät: Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103520