Ingman, H., kauppakorkeakoulu, J. y., Economics, J. U. S. o. B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2025). eWOM-viestinnän motivaatiotekijät TikTokissa – Miksi kuluttaja julkaisee kosmetiikkaroskavideon?
Chicago Style (17th ed.) CitationIngman, Heidi, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. EWOM-viestinnän Motivaatiotekijät TikTokissa – Miksi Kuluttaja Julkaisee Kosmetiikkaroskavideon? 2025.
MLA (9th ed.) CitationIngman, Heidi, et al. EWOM-viestinnän Motivaatiotekijät TikTokissa – Miksi Kuluttaja Julkaisee Kosmetiikkaroskavideon? 2025.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.