Työntekijäpohjaisen brändipääoman rakentaminen sisäisen brändinhallinnan avulla

Kasvanut kilpailu markkinoilla, asiakasuskollisuuden heikentyminen ja nopeasti muuttuva maailma ovat korostaneet työntekijöiden roolia kilpailuedun luomisessa. Työntekijäpohjaisen brändipääoman (EBBE) merkitys brändinhallinnassa onkin tunnistettu yhä vahvemmin ja se on kasvattanut suosiotaan tutkimu...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Rantanen, Tobias, Hilliaho, Anne
Muut tekijät: Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103517