Kuluttajien luottamuksen suhde kulutukseen Suomessa, ja koronapandemian vaikutukset suhteen dynamiikkaan

Tässä tutkimuksessa pureudutaan kaupan- ja palvelualan kulutuksen ja kuluttajien luottamuksen väliseen suhteeseen. Tutkimuksessa on kaksi tutkimuskysymystä: Ensinnäkin tarkastellaan, kuinka sensitiivistä eri toimialojen kulutus on kuluttajien luottamukselle. Toisekseen tutkitaan, muuttiko koronapand...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kajoksinen, Pauno
Muut tekijät: Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103504