Eriarvoinen kouluun kiinnittyminen

Tutkimuksen tehtävänä on tuottaa uutta tietoa, miksi osa lapsista tai nuorista ei kiinnity kouluun. Tutkimuksessa selvitetään, onko kouluakäymättömyydessä kyse lasten huono-osaisuudesta ja yhteiskunnallisesta eriarvoisuudesta, jonka kouluakäymättömyys tekee näkyväksi. Huono-osaisuus tarkoittaa tässä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Salminen, Mari
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, Department of Social Sciences and Philosophy, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103500