Luottamuksen vaikutus kuluttajan aikomukseen luovuttaa tietojaan personointia sisältäviä palveluita vastaan

Digitaalisen sisällön lisääntyessä verkossa yrityksillä on haasteena erottautua kilpailijoistaan ja jäädä kohderyhmänsä mieleen. Teknologian kehittymisen myötä asiakastietojen keräämisestä verkossa on kuitenkin tullut helpompaa, mikä mahdollistaa markkinointiviestinnän paremman kohdentamisen ja pers...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Rautiainen, Teemu
Muut tekijät: Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103350