Rautiainen, T., kauppakorkeakoulu, J. y., Economics, J. U. S. o. B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2025). Luottamuksen vaikutus kuluttajan aikomukseen luovuttaa tietojaan personointia sisältäviä palveluita vastaan.
Chicago Style (17th ed.) CitationRautiainen, Teemu, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Luottamuksen Vaikutus Kuluttajan Aikomukseen Luovuttaa Tietojaan Personointia Sisältäviä Palveluita Vastaan. 2025.
MLA (9th ed.) CitationRautiainen, Teemu, et al. Luottamuksen Vaikutus Kuluttajan Aikomukseen Luovuttaa Tietojaan Personointia Sisältäviä Palveluita Vastaan. 2025.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.