Rautiainen, T., kauppakorkeakoulu, J. y., Economics, J. U. S. o. B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2025). Luottamuksen vaikutus kuluttajan aikomukseen luovuttaa tietojaan personointia sisältäviä palveluita vastaan.
Chicago-viite (17. p.)Rautiainen, Teemu, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Luottamuksen Vaikutus Kuluttajan Aikomukseen Luovuttaa Tietojaan Personointia Sisältäviä Palveluita Vastaan. 2025.
MLA-viite (9. p.)Rautiainen, Teemu, et al. Luottamuksen Vaikutus Kuluttajan Aikomukseen Luovuttaa Tietojaan Personointia Sisältäviä Palveluita Vastaan. 2025.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.