Onko erilaisuudelle tilaa? erilaiseksi itsensä kokevien luokanopettajaopiskelijoiden käsityksiä ja kokemuksia luokanopettajankoulutuksen kulttuurista

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää erilaiseksi itsensä kokevien luokanopettajaopiskelijoiden käsityksiä ja kokemuksia luokanopettajakoulutuksen kulttuurista. Erilaisuutta tarkasteltiin opiskelijoiden omien kertomusten pohjalta. Tutkimuksen aihe on ajankohtainen, sillä yhteiskunta on monin...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Linna, Tatu, Friida, Vallin
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103324