Onko erilaisuudelle tilaa? erilaiseksi itsensä kokevien luokanopettajaopiskelijoiden käsityksiä ja kokemuksia luokanopettajankoulutuksen kulttuurista

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää erilaiseksi itsensä kokevien luokanopettajaopiskelijoiden käsityksiä ja kokemuksia luokanopettajakoulutuksen kulttuurista. Erilaisuutta tarkasteltiin opiskelijoiden omien kertomusten pohjalta. Tutkimuksen aihe on ajankohtainen, sillä yhteiskunta on monin...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Linna, Tatu, Friida, Vallin
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2025
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103324