Asiakaskokemuksen muodostumisen keskeiset tekijät ja näiden tekijöiden rooli asiakaspysyvyydessä energia-alalla

Tämän pro gradu -tutkielman tavoitteena oli selvittää asiakaskokemuksen muodostumisen keskeisiä tekijöitä sekä niiden roolia asiakaspysyvyydessä energia-alalla. Aihetta on tutkittu varsin vähän energia-alan kontekstissa, vaikka asiakaskokemuksen strateginen merkitys kilpailutekijänä on kasvanut usei...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Tähtinen, Leevi
Muut tekijät: Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103274