Tähtinen, L., kauppakorkeakoulu, J. y., Economics, J. U. S. o. B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2025). Asiakaskokemuksen muodostumisen keskeiset tekijät ja näiden tekijöiden rooli asiakaspysyvyydessä energia-alalla.
Chicago-viite (17. p.)Tähtinen, Leevi, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Asiakaskokemuksen Muodostumisen Keskeiset Tekijät Ja Näiden Tekijöiden Rooli Asiakaspysyvyydessä Energia-alalla. 2025.
MLA-viite (9. p.)Tähtinen, Leevi, et al. Asiakaskokemuksen Muodostumisen Keskeiset Tekijät Ja Näiden Tekijöiden Rooli Asiakaspysyvyydessä Energia-alalla. 2025.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.