APA-viite (7. p.)

Tähtinen, L., kauppakorkeakoulu, J. y., Economics, J. U. S. o. B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2025). Asiakaskokemuksen muodostumisen keskeiset tekijät ja näiden tekijöiden rooli asiakaspysyvyydessä energia-alalla.

Chicago-viite (17. p.)

Tähtinen, Leevi, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Asiakaskokemuksen Muodostumisen Keskeiset Tekijät Ja Näiden Tekijöiden Rooli Asiakaspysyvyydessä Energia-alalla. 2025.

MLA-viite (9. p.)

Tähtinen, Leevi, et al. Asiakaskokemuksen Muodostumisen Keskeiset Tekijät Ja Näiden Tekijöiden Rooli Asiakaspysyvyydessä Energia-alalla. 2025.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.