Tähtinen, L., kauppakorkeakoulu, J. y., Economics, J. U. S. o. B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2025). Asiakaskokemuksen muodostumisen keskeiset tekijät ja näiden tekijöiden rooli asiakaspysyvyydessä energia-alalla.
Chicago Style (17th ed.) CitationTähtinen, Leevi, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Asiakaskokemuksen Muodostumisen Keskeiset Tekijät Ja Näiden Tekijöiden Rooli Asiakaspysyvyydessä Energia-alalla. 2025.
MLA (9th ed.) CitationTähtinen, Leevi, et al. Asiakaskokemuksen Muodostumisen Keskeiset Tekijät Ja Näiden Tekijöiden Rooli Asiakaspysyvyydessä Energia-alalla. 2025.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.