Yhteenkuuluvuuden tunteen kokemisen mahdollistavat ja edistävät sekä heikentävät ja estävät tekijät tukea tarvitsevien nuorten koulukokemuksissa

Tutkimuksessa tarkasteltiin, millaiset tekijät mahdollistavat ja edistävät sekä millaiset heikentävät ja estävät yhteenkuuluvuuden tunteen kokemisen tukea tarvitsevien nuorten koulukokemuksissa. Yhteenkuuluvuuden tunne vaikuttaa muun muassa kouluun kiinnittymiseen sekä hyvinvointiin ja voi suojata e...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Pessi, Viivi
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103268