Pessi, V., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2025). Yhteenkuuluvuuden tunteen kokemisen mahdollistavat ja edistävät sekä heikentävät ja estävät tekijät tukea tarvitsevien nuorten koulukokemuksissa.
Chicago Style (17th ed.) CitationPessi, Viivi, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Yhteenkuuluvuuden Tunteen Kokemisen Mahdollistavat Ja Edistävät Sekä Heikentävät Ja Estävät Tekijät Tukea Tarvitsevien Nuorten Koulukokemuksissa. 2025.
MLA (9th ed.) CitationPessi, Viivi, et al. Yhteenkuuluvuuden Tunteen Kokemisen Mahdollistavat Ja Edistävät Sekä Heikentävät Ja Estävät Tekijät Tukea Tarvitsevien Nuorten Koulukokemuksissa. 2025.