”Johtajanainen ei enää ole mikään ihmeellisyys” naisjohtajien representaatiot Kauppalehdessä ja Talouselämä-lehdessä

Tutkielmassa tarkastellaan, miten naisjohtajia representoidaan Kauppalehdessä ja Talouselämä-lehdessä. Tavoitteena on selvittää, miten naisjohtajien representaatiot rakentuvat kielellisesti ja minkälaisia ideologioita tunnistetuista representaatioista voi havaita. Median tutkiminen auttaa selvittämä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Riekki, Sini
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103244