”Varmaan harjottelee lukemista ja kirjottamista” kouluinstituutio esiopetusikäisten lasten sanoin ja silmin

Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tutkia, minkälaisina odotuksina kouluinstituutio näyttäytyy esiopetusikäisille lapsille. Tavoitteena on saada tietoa siitä, minkälaisena esiopetusikäinen lapsi esiopetuksen lopussa näkee kouluinstituution. Lasten merkittävin siirtymä tässä vaiheessa on siirtymä kou...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kutvonen, Milja
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103213