Vaatebrändien sukupuoliroolien taivuttaminen - vaikutus kuluttajien brändimielikuviin

Muotimaailmassa vähemmän tutkittu ilmiö brändien sukupuoliroolien taivuttamisesta ja tätä kautta brändiin tehtävä laajennus on alkanut levitä brändien parissa. Tässä tutkimuksessa ilmiötä tutkittiin miestenvaatebrändien kautta, keskittyen erityisesti naisten brändimielikuvaan miestenvaatebrändeistä,...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Yli-Hemminki, Eveliina
Muut tekijät: Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103172