Yli-Hemminki, E., kauppakorkeakoulu, J. y., Economics, J. U. S. o. B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2025). Vaatebrändien sukupuoliroolien taivuttaminen - vaikutus kuluttajien brändimielikuviin.
Chicago-viite (17. p.)Yli-Hemminki, Eveliina, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Vaatebrändien Sukupuoliroolien Taivuttaminen - Vaikutus Kuluttajien Brändimielikuviin. 2025.
MLA-viite (9. p.)Yli-Hemminki, Eveliina, et al. Vaatebrändien Sukupuoliroolien Taivuttaminen - Vaikutus Kuluttajien Brändimielikuviin. 2025.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.