Yli-Hemminki, E., kauppakorkeakoulu, J. y., Economics, J. U. S. o. B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2025). Vaatebrändien sukupuoliroolien taivuttaminen - vaikutus kuluttajien brändimielikuviin.
Chicago Style (17th ed.) CitationYli-Hemminki, Eveliina, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Vaatebrändien Sukupuoliroolien Taivuttaminen - Vaikutus Kuluttajien Brändimielikuviin. 2025.
MLA (9th ed.) CitationYli-Hemminki, Eveliina, et al. Vaatebrändien Sukupuoliroolien Taivuttaminen - Vaikutus Kuluttajien Brändimielikuviin. 2025.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.