Weckman, N., tiedekunta, I., Technology, F. o. I., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2025). Harhauttavat suunnittelumallit verkkokaupoissa: Kuluttajan eettisen tietoisuuden ja sosiaalisten normien yhteys ostopäätöksiin.
Chicago-viite (17. p.)Weckman, Noora, Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Harhauttavat Suunnittelumallit Verkkokaupoissa: Kuluttajan Eettisen Tietoisuuden Ja Sosiaalisten Normien Yhteys Ostopäätöksiin. 2025.
MLA-viite (9. p.)Weckman, Noora, et al. Harhauttavat Suunnittelumallit Verkkokaupoissa: Kuluttajan Eettisen Tietoisuuden Ja Sosiaalisten Normien Yhteys Ostopäätöksiin. 2025.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.