Opettajien kokemuksia diagnostisen oppimisanalytiikan hyödyntämisestä oppimisvaikeuksien jatkuvassa havainnoinnissa

Tämän kasvatustieteen pro gradu -tutkimuksen tavoitteena oli tarkastella opettajien kokemuksia diagnostisen oppimisanalytiikan hyödyntämisestä oppimisvaikeuksien jatkuvassa havainnoinnissa, sekä selvittää millaisia haasteita ja mahdollisuuksia opettajat kokevat diagnostisen oppimisanalytiikan opetus...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kirkkomäki, Nenni
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103116