SWOT-analyysi luokanopettajaopiskelijoiden näkemyksistä tekoälyn käytöstä opetus- ja kasvatusalalla

Tämä tutkimus tarkastelee luokanopettajaopiskelijoiden näkemyksiä tekoälyn käytön hyödyistä, haitoista, mahdollisuuksista ja uhkista opetus- ja kasvatusalalla. Aineisto kerättiin laadullisena verkkokyselynä, johon vastasi 27 luokanopettajaopiskelijaa. Kyselyyn osallistuvia opiskelijoita tavoitettiin...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Leskinen, Antti, Pajari, Ella
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103065