Noviisiopettajien kokemuksia koulun ristiriita- ja konfliktitilanteista

Tutkielma käsittelee noviisiopettajien käsityksiä opettajan roolista koulun ristiriita- ja konfliktitilanteissa sekä heidän koettuja valmiuksiaan ratkoa näitä tilanteita. Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, millaisia kokemuksia noviisiopettajilla on oppilaiden välille koulussa syntyvistä ristiri...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Pajukangas, Juhani, Rajamäki, Janne
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103056