Ammatillisten opettajaopiskelijoiden kokemuksia oppimisen itsesäätelytaitojen tukemisesta simuloiduissa opetustilanteissa

Tämän laadullisen tutkimuksen tavoitteena oli tarkastella ammatillisten opettajaopiskelijoiden käsityksiä oppimisen itsesäätelytaidoista sekä tutkia simulaatiopohjaisen oppimisen käytön mahdollisuuksia pedagogisena menetelmänä osana ammatillista opettajankoulutusta. Vuonna 2022 opettajaopiskelijat...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Ikäheimo, Heini
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102977