Itsesäätelytekijöistä johtuva tuen tarve matematiikan kotitehtävätilanteissa ja sen yhteys minäpystyvyyteen, aritmeettiseen sujuvuuteen, sinnikkyyteen ja itsesäätelyyn

Tämän tutkielman tavoitteena oli selvittää, miten opettajan arvio lapsen itsesäätelyyn liittyvistä haasteista ja sinnikkyydestä on yhteydessä vanhempien kokemuksiin lapsen itsesäätelytekijöihin perustuvasta tuen tarpeesta matematiikan kotitehtävätilanteissa. Lisäksi tutkimuksessa tarkasteltiin lapse...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Niemi, Elina, Välikauppi, Aino
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2025
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102971