"Pelkkä puhe ei riitä" luokanopettajien kokemuksia kielitietoisuuden toteutumisesta koulukontekstissa

Tämän tutkimuksen tavoitteena on tulkita ja ymmärtää luokanopettajien subjektiivisia kokemuksia kielitietoisuudesta koskien kaikkia kielenoppijoita. Tutkimuksen tarkoituksena on tarkastella, mikä merkitys kielitietoisuudella on luokanopettajan työssä ja mitkä asiat opettajien kokemusten mukaan edist...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Taskila, Juulia, Härkönen, Riitta
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102882