Houkutteleva työnantaja Z-sukupolven näkökulmasta – työntekijäkokemuksen ja työnantajabrändäyksen yhteys

Tällä hetkellä työelämään on siirtymässä ensimmäinen diginatiivi sukupolvi eli Z-sukupolvi. Työnantajien on ymmärrettävä tämän sukupolven odotukset työelämässä, jotta he voivat saavuttaa aseman houkuttelevana työnantajana Z-sukupolven näkökulmasta. Tämän tutkielman tarkoituksena on tarkastella, mite...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kujanpää, Vanessa
Muut tekijät: Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102799