Laskustrategiat ja vuorovaikutus strategisen joustavuuden edistäjinä japanilaisessa ja suomalaisessa matematiikan oppikirjasarjassa

Tässä kasvatustieteen pro gradu –tutkielmassa tarkastelimme laskustrategioita ja vuorovaikutusta strategisen joustavuuden edistäjinä japanilaisessa ja suomalaisessa matematiikan oppikirjasarjassa. Tutkimuksemme tarkoituksena oli selvittää, miten matematiikan oppikirjat kehittävät oppilaiden strategi...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Kontola, Julianna, Vigren, Johanna
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102777