Pelihahmojen tunnereaktiot sekä pelaajan toiminnan vaikutus niihin lapsille suunnatuissa digitaalisissa peleissä

Tutkimuksen tarkoituksena oli tuoda esiin, kuinka digitaalisuutta voidaan hyödyntää tunnetaitojen oppimisessa. Tarkoituksena oli myös selvittää, miten varhaiskasvatusikäisille lapsille suunnatuissa digitaalisissa peleissä ilmaistaan tunteita ja millainen pelaajan toiminta aiheuttaa pelihahmoissa tu...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Laaksonen, Jenna
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102704