Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Ala-asteen opettajien käsityks...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Ala-asteen opettajien käsityksiä liikunnan oppilasarvioinnista

Ala-asteen opettajien käsityksiä liikunnan oppilasarvioinnista

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Lautala, Antti
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1999
Subjects:
opetussuunnitelma
liikuntakasvatuksen oppilasarviointi
oppimiskäsitys
ihmiskäsitys
ala-asteen opettaja
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10270
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10270

Similar Items

  • Ala-asteen opettajien käsityksiä liikunnan oppilasarvioinnista
    by: Lautala, Antti
    Published: (1999)
  • Tanssin opetus peruskoulun ala-asteella : asiantuntijoiden näkemys tanssin opetuksen asemasta ala-asteella ja keinoja opetuksen toteuttamiseksi
    by: Harjumäki, Aija, et al.
    Published: (1994)
  • Tulos- ja laatuajattelu peruskoulun ala-asteen musiikin opetussuunnitelman lähtökohtana
    by: Jaakkola, Esa
    Published: (1997)
  • Itsearviointi konsulttiopettajan työvälineenä : tapaustutkimus luokanopettajan pedagogisesta ajattelusta ja tehtävistä oppilaiden itsearviointiprosessissa
    by: Hakkarainen, Leena, et al.
    Published: (1998)
  • Oppilasarviointi - oppilaan vaiko opettajan työn tuki
    by: Bollström, Mervi, et al.
    Published: (2002)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report